Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ett brev från mig till dig.

nu ska jag skriva ett inlägg, ungefär som ett brev till min bästa vän. min bästa killkompis.



hej min kära vän.
jag vet inte om du läser detta, men jag skriver det ändå. jag vill säga dig en sak. en stor sak, och det är att du betyder fruknansvärt mycket för mig. jag älskar dig oerhört mycket. när du lider, lider jag. när ditt inre gör ont så får jag även smärtan. när du är glad så blir jag glad och varm. det bästa jag vet med dig är att jag kan vara mig själv. du vet nästan allt om mig, tror jag? och jag vet nog det mesta om dig. och jag säger till alla tjejer. den som får dig ska ta vara på dig, ska vara rädd om dig. för får jag reda på att någon krossat dig så kommer jag krossa den. du är värd det bästa på jorden, och nu jag menar det verkligen. nu sitter inte jag och skriver skit. nu sitter jag och skriver det jag menar och det som kommer ut ur hjärtat. du sitter fast, längst ner i mitt hjärta. du är inlåst hos mig, och med det menar jag att jag vill ha kvar dig för evigt. vill aldrig förlora dig. för du är en stor del av mig, när jag ser dig så ser jag något spciellt. du är en speciell person, såna som dig finns det inte fler av. visst du bor inte långt ifrån mig, cirka 8 mil, men jag kan heller inte hjälpa dig jämt. hur mycket jag än vill det, så kan jag inte det alltid. jag försöker göra mitt bästa för att du ska må bra men ibland så räcker inte min hjälp. ibland måste du inse att du är helt pefekt. att inget är fel på dig! du är den enda människan på jorden som ska vara glad över att du är den du är. jag skulle kunna sitta här hela dagen och skriva ett brev till dig, men kommer du ens läsa det? det enda jag vill med detta inlägg är att du ska inse att det inte är något fel på dig. att du är perfekt som du är. och att jag älskar dig för just den du är, om du ändrar dig så kommer jag inte älska den jag föll för. när jag börja skriva med dig så visste jag på en gång att något var speciellt med dig. jag menar det verkligen. FELIX JARNEBO, jag älskar dig bästa vän!



du är den finaste som finns.

klicka på bilderna så blir dom större.





basshunter - all I ever wanted.


låten är tillängd till dig felix, lyssna och tänkt till. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P