Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





hade inget för mig, så gjorde mitt 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det har hänt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag försökte men det gick inte så bra.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
inte vad jag kan minnas.

4. Dog någon som stod dig nära?

nej, tror faktiskt inte det.

5. Vilka länder besökte du?
bosnien, kroatien, tyskland, danmark, österrike, slovenien.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
en pojkvän.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
23 Januari, Chris Brown konserten!

 

8. Vad var din största framgång 2009?
inget faktiskt.

9. Största misstaget?
när jag var på björnes och strula med äcklet.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja både och.

11. Bästa köpet?
inte speciellt.

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kompisar och fest? Även fotografera.

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
klart som fan!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
finns två speciella. 1. Rabih jaber – you are not alone. Och 2. Ison och Fille – jag skrattar idag.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare om jag ska vara ärlig, men har haft mina stunder där jag har varit gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
gått ner i vikt mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre
tänk på becir alldeles för mycket.  

18. Hur tillbringade du julen?
hemma bara.

19. Blev du kär i år?
på sätt och vis.

21. Favoritprogram på TV?

har många men that 70's show och the simpsons.

 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
massor.

23. Bästa boken du läste i år?

tror fan inte jag läst ut en enda bok i år.

24. Största musikaliska upptäckten?
vet fan inte.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja faktiskt. J

26. Något du önskade dig men inte fick?
ja och jag blev nöjd.

27. Årets bästa film?
många faktiskt.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
va på otterberget och tillbringa tiden med mina vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en pojkvän som sagt.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
whut?

 

31. Vad fick dig att må bra?
mina vänner.

32. Vem saknade du?
becir.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P