Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





http://alibb.blogg.se/



Jag glömde säga en sak och det var att jag ville be er lyssna på denna killen om hur han beat boxar. Han heter Ali och är grym. Med min respekt för han så la jag in denna klipp för att ni andra ska lyssna och lägga märke till hans talang. För den här killen har något att skryta om, och jag menar det. Sitter inte och skriver detta bara för att, utan för att visa folket att det finns en kille som vet hur man beat boxar.

Lägg gärna en kommentar eller gå in på hans blogg och kommentera där.

Peace And Love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P