Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ingen buss?!

Hellu. Dålig start på dagen, gick till bussen så kom det ingen buss, dom har la tydligen ändrat tider igen. Vilket gör mig pissed of! Så nu får jag vänta tills halv 10 tåget kommer och stressa mig till skolan. Skit kul asså, eller inte. Idag ska jag även till sjukgymnasten så kommer hem sent idag igen. Är sjukt skoltrött, vill bara ha lov så jag kan köra igång med mitt pullverdiet som är den 15:e februari. Önska mig lycka till, kommer inte skriva något på nästan en vecka för ska vara på sjukhuset i en vecka, så där blir det en stor upphåll för bloggen. Näe nu ska jag fixa mig igen och dra till tåget alldeles strax.

Peace and Love, dajana ! :*

Im such a good lier.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Melissa

hahaah va jobbigt :o

2010-01-28 @ 18:23:38
URL: http://melissacariina.blogg.se/
Postat av: Anonym

som fansen.

2010-01-29 @ 10:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P