Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ingen gbg.



Tinchy Stryder ft. Taio Cruz - Take me back.


Lyssna på låten medans ni läser ..

ja vad ska jag säga, det blev ingen gbg, för mamma tyckte inte det var någon idé eftersom jag inte är tillräkligt frisk. och armet stannade hemma också, han ville inte åka själv så vi bestämde oss för att ta det när jag mår bättre. just nu sitter jag här hemma och gör inget alls, lyssnar på musik bara.. ska snart gå och duscha, sen gå till banken och lägga i mina pengar på min kort. sen blir det att gå tillbaka hem och bara ta det lungt, kanske kolla på någon film. snart är det även skola, och jag orkar verkligen inte. FUCK SKOLAN !, säger jag bara asså. så sjukt skoltrött är jag, vill bara ha sommarlov. >.< någon som vet hur många veckor det är kvar till sommarlov? aja nu ska jag dra och duscha sen dra till banken.

peace and love, eran dajana ! ;*

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emilie

ååå den låten lyssnade jag på som fan förra året<3 fast den här versionen--->http://www.youtube.com/watch?v=pFZEkvdyxPY

2010-01-14 @ 19:35:23
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

haha najs ! :D <3

2010-01-16 @ 15:24:37
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P