Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Lördag kväll.

Hellu. Nu sitter jag här hemma, har varit själv hemma ett tag nu och snackat med Ernie typ hela kvällen. Han håller på och skicka filmen "The Girl Next Door" typ den hemska veritionen. Ska kolla på den så fort det är klart. Inte så himla långt kvar. Skulle va roligare med sällskaps som sagt. Och igår va man ju även på björnes, jag tycker det blev en lyckad kväll, man träffa sjukt roliga människor och alla va så underbara. Tackar alla för en trevlig fredag, min bejbi saknades dock bara. Men men han kommer nästa gång. Nu är det även bara 16 dagar kvar tills jag börjar med pullverdieten, då jag ska bli inlagd i en vecka för att komma igång med det. Yepp jag är peppad.

Här kommer lite tidsfördriv.

Din klass
1. Vem känner dig bäst ? Amanda. <3
2. Är några i din klass tillsammans? Nej inte längre.
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? Hmm, per kanske?
4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare? Fan vet jag.
5. Vem fjäskar mest? Blattarna typ? haha
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? Dom flesta.
8. Vem vågar skilja sej från mängden? Alla tror jag faktiskt.
9. Vem låter mest?  Besmir, Mergim, Dardan, Flyckt.
10. Vem pluggar mest på fritiden? Haha vet inte, studen?
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? Asså alla är väl omtyckta på olika sätt.
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Mergim eller Dardan tror jag.
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? Flyckt..   -.-
14. Vem kollar på barnprogram? JAG :'D
15. Vem är wannabe Pimp? Flyckt igen, han är wannabe allt.
16. Vem är alltid glad? Mergim.
17. Vem blir alltid färdig med proven först? Orka hålla koll på det direkt men, Johan tror jag.
18. Vem har sömnproblem? Vet inte.
19. Vem säger "daaaah" ? Haha ingen.
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? Mergim och jag.
21. Vem beter sig vuxet? Eric...
22. Vem lyssnar på kjell? Vem är kjell?
23. Vem lyssnar på Carola? Ingen?
24. Vem gör aldrig bort sig? Ingen. Alla gör bort sig på ett eller annat sätt.
25. Vem sjunger bäst? Amanda sjunger bäst, sen så rappar Dardan och Mergim.
26. Vem kan prata flest språk? Besmir, Arbresha, Mergim, Dardan, Anita och jag.
27. Vem kommer att läsa testet? Fan vet jag. :p
28. Vem är vimsigast? Hahah många.
29. Vem är sämst på matte? JAG!
30. Vem kan slåss bäst? Jag såklart. Jag är biffen.
31. Vem kommer att läsa Samhälle? Alla för det är ett ämne vi har.
32. Vem tål inte mjölk? Jag är en av dom, resten vet jag inte.
34. vem är de flesta lärarnas favoritelev? Emelie?
36. Vem är bäst på engelska? Dardan!
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? Jag säkert.
38. Vem har roligast röst? Flyckt.
39. Vem är mest emo? Emo? Hmm ingen..
40. Vem har snyggast klädstil? Typ alla tjejer, och av killarna är det Dardan.
41. Vem känner du minst? Mimmie, Sofia, Josephine.
42. Vem är bäst på fotboll? Mergim.
43. Vem betyder mycket för dig? Amanda och Arbresha.
44. Vem älskar du att umgås med? Amanda. <3
45. Vem verkar vara mest störd? Tobbe.
46. Vem är mest irriterande? Flyckt och besmir.
47. Vem är roligast? Mergim och Besmir.
48. Vem borde bli modell? Vet inte. Alla är fina.
49. Vem tycker mest om hästar? Michaela och vem mer?
50. Vem gör ofta din skoldag värre? Tobbe... För han är allmänt dum i huvudet och cepe.
51. Vem är sportigast? Mergim?
52. Vem är en läslus? Hahah många.
53. Vem hade du velat bli ihop med? Ingen.. Men Mergim är en liten sötis :)
54. Vem spelar hockey? Ingen.
55. Vem spelar/spelat trummor?  Ingen.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: amanda

"men mergim är en lite sötis"? :o haha

du är den bästa i klassen <3

2010-01-31 @ 11:47:37
Postat av: dajana

haha, ja jag tycker mergim är en liten sötis :)

du är den bästa. <3

2010-01-31 @ 15:11:55
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P