Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





my heart is beating with pain.

Vissa tror att kärlek bara är varma känslor
Men det är inte sant
Kärlek är inte bara rosor, kramar, choklad och pirr i ditt hjärta
Nej
Jag lovar
Jag har själv blivit sviken
Jag har själv varit där
Jag har själv känt den smärtan
Den smärtan att vara kär…


Du finns kvar men ändå inte.
Du kommer aldrig försvinna och bli en skugga.
Du finns inom mig men inte nära mig.
Minnena ler åt mig, de finns alltid kvar.
Vi reser nu i ensamheten men ändå tillsammans.



Feeling your love caress my heart
Feeling your light touch my soul

Feeling like the golden sun
Feeling the way you move me

Feeling your mind touch my life
Knowing I can't lose you

For you are my life, heart, and soul
Forever I am yours



Dikter kan jag läsa 100 miljoner miljarder biljarder gånger. Älskar att läsa, och även skriva egna dikter. Dessa har jag hittat på internet, och jag tyckte dom var bra. Hitta massa andra med orkar inte lägga in alla. Hehe

<3d.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P