Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





snart helg.

Hey på er, I'm back. har inte uppdaterad dom senaste dagarna. Vart allmänt trött och seg, och knappt suttit vid datorn asså, har typ bara slappat.. I morgon är det en månad kvar tills sportlovet och då ska jag till sjukhuset och sätta igång med min pullverdiet ! (Y) Och jag känner mig så otroligt peppad, är så nervös för hur det kommer gå. Men jag hoppas på det bästa och ska kämpa och inte ge upp. Ska kämpa för att få en fin kropp och ett fint ansikte och sen när jag lyckats ska jag knulla alla killars liv. Ska va sån otrolig bitch mot dom som varit det mot mig.

Aja men iaf, denna veckan har inte hänt så mycket i onsdags, asså igår så va jag på sjukgymnaste och prata med en underbar människa om hur vi ska träna, vi ska lägga upp ett schema, sen efter det så tog jag mig en sväng till Julia och Eric. <3 Underbara människor.. va där till ungefär kl sex sen drog jag hem och bara slappa. Gick och la mig ganska tidigt kanske nio halv tio. Somna typ på dirren. Idag så var det då skola, hade lång rast efter gympan så jag och Evelina tog bussen till stan och gick in på lindex för hon skulle köpa naglack, så hittade jag mig ett SKITSNYGGT armband ! jag köpte det på en gång, 59.50 kr, inte så farligt men otroligt snygg.

Nu sitter jag bara hemma och tar det lungt, mamma kom precis hem från Ica och jag ska gå och kolla och se fall hon köpt något najs till mig vilket jag hoppas på. :D haha. Kommer tillbaka i morgon och berättar om hur fredagen ser ut, den blir nog spännande ! :D

peace and love.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Ali

hellue, ja de är lugnt du kan ha min video här ;)

2010-01-15 @ 11:10:20
URL: http://alibb.blogg.se/
Postat av: dajana

det blir bra det ! :D du är grym :)

2010-01-15 @ 13:21:44
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: dajana

det blir bra det ! :D du är grym :)

2010-01-15 @ 13:21:55
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P