Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





till dig.

Varje kväll när jag lagt mig så tänker jag på dig. Och innan jag somnar önskar jag att du gav mig en godnatt puss. När jag vaknar så kollar jag jämt fall du skrivit något, ibland har jag ett sms från dig och då får jag ett leende på läpparna, och ibland har du inte skrivit något alls och då väntar jag på att du ska skriva. Första gången jag såg dig så tyckte jag du va söt, jag visste att du va speciell och jag ville lära känna dig mer. Och nu är dom som en del av mig. När jag inte pratar med dig så saknar jag dig och då känner jag mig ensam. Du får mig att le, du får mig att skratta och må bra. Du ger mig värme, men ändå är jag rädd. Rädd om vad som kommer hända för jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag vill inte hoppas och ta allt för givet. Men jag vill att du ska veta att det är något med dig som gör att jag bara vill va med dig.



Allt med dig får mig att må bra, du säger gulliga saker som får mig att le. Vad du än gör så får du mig att le. Och jag kan inte va sur på dig, inte ens en sekund. Vad är det du gör med mig, hur kan du förföra mig så? Hur kan du få mig att må så här bra. Innan jag träffa dig, var jag ensam och grå, såg allt på svart och vitt. Nu har du fått mig att se färger, att se allt med dom starkaste färgerna på jorden. Jag vet inte vad jag ska säga, du får fram min goda sida. Jag känner tomheten utan dig, vill alltid må såhär, men jag kan bara må såhär när jag pratar med dig. När jag vet att du finns hos mig. ♥

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P