Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Res dej inte! - filmen.

Har en grymt bra film jag vill visa er, finns säkert massa som sett där men för er som inte har sett den så klicka Här.
Den handlar om ungdomar med våldsam bakgrund och så.
Den är grymt bra så jag tycker verkligen ni borde se den.

Betyg: 5 av 5!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: ja jag är kär eller inte ens bara kär utan förälskad i henne :)

Puss

2010-07-14 @ 13:59:12
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, kanske följa varandra via bloglovin'? :) kram! ♥

2010-07-16 @ 11:03:30
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P