Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





update.

Hellu, har varit dålig på att updatera men har inte haft ork eftersom det är så fin väder.
Sen har jag funderingar på att lägga ner bloggen för ett tag.
Fast håller på fram till den 15:e sen tar jag tre veckors paus så får vi se efteråt.
Det är sjukt fint väder, jättevarmt och det gillar vi.
I fredags va jag hos Ida med Sarahy & Emilie, och där så va Louise, Bea, Gustaf & tobbe.
Va en rolig kväll men det hände något sjukt och alla blev rädda.
Men det löste sig, vi sov även där, från fredag till lördag som sagt.
Nu ska jag gå och städa, peace !

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Madde

Är lika orkar inte heller blogga i värmen.



Kommenterar lite eftersom vi har varandra på bloglovin. Kan vara lite dålig med de. Men försöker göra det en gång i veckan i alla fall :-) .

2010-07-05 @ 10:09:50
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P