Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





22 dagar kvar.

Nu är det bara 22 dagar kvar tills jag åker till Bosnien med pappa, Peter & Harald.
Ska bli väldigt roligt, tänkte visa lite bilder från förra året, några bilder tog jag & några Peter.
Eftersom dom va med förra året också.
Fast det är inte bara från Bosnien utan Kroatien också, det är mest från Kroatien.
Har dock redan visat bilderna en gång, men det va precis i början då jag starta min blogg, så visar dom igen.
"Bild i repris"




















Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P