Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Hellu.

Hellu bitches.
Käkade mat nyss, och det var asgott så är fruktansvärt mätt nu.
Idag vet jag inte vad som händer, jo jag ska till Sarahy sen runt fyra för att fira hennes bror som tog studenten.
Va aldrig där i fredags så dom vill att jag kommer idag.
Sen saknar jag älskling så himla mycket så det inte är sant.
Hoppas vi träffas snart sötnos.
Sen är det cirka en månad kvar tills jag åker till Bosnien.
Ska bli skönt faktist, första veckan lär ju bli bästa.
Sen hoppas jag och håller tummarna för dom andra 2 veckorna också ska bli bra.
Näe nu ska jag dra, hörs sen.

Pussss,

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P