Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Mina blattar.

Kom hem för lite mer än en timme sen.
Varit ute och grillat korv och marshmallows (stavning) med mina blattar.
Va hur kul som helst, speciellt för mig.
Jag typ dooooog  av garv, skratta för minsta lilla.
Det är så det blir, speciellt när folk ramlar hahahaha.
En mycket bra dag med två underbara människor man tycker om.
Näe nu ska jag sova.

Natti Natti. <3



Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Sarahy

hahhaah dagen var lyckad :D

2010-06-16 @ 20:02:15
Postat av: joe

hahah a riktigt lyckat :D:D

2010-06-19 @ 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P