Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Morgon dagen.

Nu är jag hemma och har ätit, wokgrönsaker med kykling.
Asgott är det, lite stark med mycket smak !
Mumssss.
Satt även med Pia och åkte buss med henne.
Fick en fritidskort av henne, TACK!
Så har ett nu.
Måste bara fylla på det för det går ut om två dagar.
Snart ska jag städa mitt rum för i morgon ska jag till Skövde och sen till Gullspång.
Ska först träffa baby och sedan bästavän.

Puss på en underbar fredag.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Jaa som fan lätt värd dag :D



Puss

2010-06-03 @ 22:06:14
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P