Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Ny dag.

God morgon.
Nu är det tisdag, en ny dag.
Bara börja dagen med att åka buss och sedan jobba.
Jobbig jobbigt.
Orkar fan inte, men det är bara en vecka kvar på praktiken.
För dom två sista dagarna så ska jag till skolan.
Då har vi lite jobb att göra.
Ett av sakerna vägrar jag göra ! :]
Och det är redovisa för alla andra, och jag får sån panik när jag ska stå och redovisa.
Så det tänker jag absolut inte göra.

Men men nu ska jag packa lite saker och sedan dra till bussen.
Pusss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Zoofie

På min gamla skola fick vi redovisa inför halvklass och lääraren om vi var så. HÖr om du kan få göra inför dina kompisar :)

På min nya skola har vi bara gjort det i grupper om typ 5 pers hittills, inte inför helklass :)

2010-06-01 @ 10:56:04
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P