Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PARTYYYYY!

Sitter hos Emilie nu, har fixat mig och allt.
Väntar på att hon ska va klar, sen tar vi bussen till Töreboda hämtar Arbresha och drar vidare till Mariestad,
Där jag sedan möter upp älskling och möter gänget.
Sen drar vi på förfest och sen till björnes och dansar och har så jävla kul.
Taggad till tusen.
Hoppas på en bra kväll med världens bästa folk.

Pusss på er alla som gör min kväll.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag var helt fucked up den kvällen. sorry hun bun!!

2010-06-10 @ 21:11:32
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: sv

har inte varit jättepigg idag precis. Men börjar må lite bättre nu <3

2010-06-10 @ 21:50:20
URL: http://emiliemediet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P