Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Redan vaken.

Kl är 06:50 och jag är redan vaken.
Ska inte åka förän 11:30 med tåget, hehe.
Ni undrar säkert vad jag gör uppe såhär tidigt då.
Jo men va tvungen att vakna för att mamma och papppa vet inte att jag ska till Skövde.
Och måste gå och lämna frukost till mamma, hon gllömde.
Aja, sen ska jag duscha och fixa mig och även packa kläder.
Kommer nog bli dåligt med uppdatering idag och i morgon.
Men ska försöka skriva något inlägg om jag hinner.
Annars hörs vi på lördag lite senare.

Aja nu ska jag kila iväg med mammas frukost.
Pusss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P