Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Seg dag.

Nu är jag äntligen hemma.
Det har varit så segt idag, har nästan inte haft något att göra och då går ju tiden bara ännu långsamare.
Men i morgon är det bara att jobba igen sen är det ju fredag.
Och ni vet nog varför jag längtar.
Ah men iaf så måste jag kommentera om att vädret är helt underbart!
Så j*vla vart och skönt ute.
Ska ut och sola snart tänkte jag.
Är själv hemma nu, pappa har kört mamma till massagen och syrran vet jag inte.
Hon kom inte hem igår, fattar inte varför hon bara drar så.
Men men, hon kommer väl förmodligen hem idag.
Trött på sånt beteende.
Aja, vad som händer mer idag vet jag inte.

Pussss. <3

<3eki.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P