Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Sista dagen.

Nu är jasg hemma från sista dagen på praktiken.
Känns skönt att det är över nu.
Bara två dagar kvar sen är det sommarlov.
I morgon blir det skola, senare på kvällen så blir det beachparty med baby och massa goa människor.
Hoppas på en lyckad kväll.
Helgen blir ju bäst för då ska jag sova hos älskling hela helgen.
Mysigt som tusan.

Nu ligger jag i sängen och tar det lungt och är allmänt glad för att praktiken är slut.
Haha, vad som händer idag har jag inte planerat än.
Så vi får ta dagen som den kommer.

Puss.

Guuud, hittade en bild med fyra olika bilder.
Det är 2-3 år gamla :o
Vad man förändras.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Julia Strand you know ! <3

sv : tack vad glad jag blir :) <3



jag har kopierat smilysar från andras bloggar och sen har jag det bara som en bild, om du fattar :) <3

om du vill så adda min msn så kan jag skicka alla smilysar jag har :) <3

2010-06-08 @ 17:55:50
URL: http://juliahstrand.blogg.se/
Postat av: Elin - Blueebarry

Skönt med sommarlov? ;)

2010-06-08 @ 18:05:04
URL: http://blueebarry.blogg.se/
Postat av: Itch

Så skönt med sommarlov! :) Hoppas du får en fin kväll!

2010-06-08 @ 18:05:54
URL: http://www.itchgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P