Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Skola.

God morgon.
Nu sitter jag i soffan, har precis fixat i ordning mig.
Väntar på att klockan ska bli kvart i så jag kan dra till bussen.
Börjar inte förän kl nio men jag måste ändå åka in tidigt.
Kommer inte till skolan i tid då, jobbigt!
Dagen består väl om att jobba i skolan med power point.
Där ska jag då skriva om hur det gick på min praktik och allt sånt.
Mycket jobb, och i morgon ska vi redovisa det.
& det vägrar ju jag, är så rädd för sånt.
Så jag vill gärna hoppa över den skiten.
Senare idag vet jag inte vad som händer, får se.

Nu ska jag kila, pusssss!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P