Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Solen är borta.

Sitter här på altan med datorn i knät, det är väldigt skönt ute, men solen är borta.
Hoppas den kommer tillbaka snart så man kan få lite färg.
Kommer dock va riktigt brun när jag kommer från bosnien.
På torsdag & fredag ska jag jobba, jobbar då på mammas & pappas jobb.
Ett företag där man monterar massa saker och grejer finns mycket att göra där.
Fast jag ska inte montera eller svetsa, jag ska måla.
Kommer tjäna ca 1300 kr på dom två dagarna.
Soft som fan !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P