Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Sortera.

Nu ska jag börja sortera mitt rum.
Ska fan slänga allt som jag inte behöver..
Finns massor, och känner att det är dags att bli av med skräpet.
Kanske kan ge bort något som någon behöver.
Annars blir det att släna skiten.

I veckan vet jag inte vad som händer, baby jobbar eller ah har sommarjobb.
Så till honom kan jag inte åka, på 3-4 veckor.
Eller ah inte på vardagarna vilket är extremt jobbigt.
Saknar ju dig min gulleplutt..
Sen så ska jag även till Bosnien den 15:e juli med pappa, Peter & Harald.
Hoppas på en fin semester, så där ska jag förmodligen stanna i tre veckor.
Fest? Yes!
Men kommer ju sakna baby så himla mycket, han ska också kanske till Bosnien, vast då ska han va där mycket längre än jag..
Hur ska jag klara mig utan dig ?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: någon jävla brud som trodde hon skulle få mig efter att känt mig i en vecka men jag sa hela tiden att det är ett nej som gäller håller mig bara till vänskap. Sen när hon såg att jag skaffat flickvän lacka hon ur galet.



Kram

2010-06-13 @ 21:21:35
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: neej vi har träffats en gång och sen spårade hon liksom ur, så aa fuck henne! jag har min flickvän och det finns inga ord till hur mycket jag älskar henne.

Tack så jätte mycket haha musik och rita det är min grej :D

Tss inte söt på den där bilden på inlägget "Kronan".



Puss

2010-06-14 @ 10:55:35
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P