Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Sötnos.

Sitter här ute på altan med Armin, min lilla sötnos.
Han sitter och leker med lego.
Så söt !
Min lilla gulleplutt.
Fan vad tråkigt väder det är, det regnar och är tråkigt som fan.
Jag vill ju ha soooool.
Juste, ska kanske även pierca tungan på torsdag.
Hoppas det blir av nu och inte som sist.
Det blev ju aldrig av, men nu är det nästan säkert.

Håll tummarna för mig.
Pusss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P