Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Nelly.

Jodi Swimwear SEK 299, Ichi - NELLY.COM Chikita Bikini Set SEK 198, Wonderland - NELLY.COM Sara Zebra Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COM Sara Animal Top SEK 149, Wonderland - NELLY.COM Nacka Bikini Bottom SEK 129, Pieces - NELLY.COM Chikita Dot Bikini Set SEK 229, Wonderland - NELLY.COM

Välj dina badkläder på Nelly eller klicka på någon av bilderna så kommer du direkt till bikinins pris och allt.
Finns massor av snygga badkläder, men väldigt lite baddräkter.
Dessa är i min topplista, dom ligger dock i ordning.
Vilken/vilka är i din topplista?

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: MammaTessan - Tävling pågår

Sv: Ja, visst är hon! =)

Vilka fina bikinis

2010-06-21 @ 19:48:29
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P