Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Cha cha.

Chacha Dajanaboii här, har inte uppdaterat på ett länge men hoppas ni klarar ändå.
Idag ska jag med Amandaboii hem, vi ska ha fredagsmys ihop.
Och det ska bah bli så himla bäst! Love you my boii.
Denna veckan har gått sjukt fort, ehm.. ja.. hehe. Sen är det även studiedagar på måndag och tisdag.
Love it!

Så nu ska jag gå och klä på mig sedan kila.
Pfft: skulle bara säga att jag har världens finaste pojkvän.



Haha, inte direkt något seriöst inlägg men wtf.. :)

Peace and Love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P