Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Äntligen fredag.

Åh, nu är det äntligen fredag som jag väntat på sen måndags :o
Bara ta det lungt, i morgon blir det crusing med min bästaste Ida och några fler.
Först ska vi grilla hemma hos henne, sen åker vi till stan med Fredrik, hennes bror.
Och där ska vi ha så jävla kul.
Fast önska dock du va med sötnos, jag tänker på dig hela tiden och saknar dig.

Vad har du gjort med mig?
Dina ögon tog mig från luften ner till marken, du gjorde så tiden stanna.
Hur ska jag glömma den där långa och hårda kramen du gav mig innan jag klev in på bussen?
Jag ville inte släppa dig, men va tvungen.
Men jag ska bara vara glad, för snart får jag träffa dig igen, och då blir det ännu bättre.
<3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P