Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ÄNTLIGEN!

Åh, kom hem från jobbet nyss, ligger i min underbart sköna säng och njuter.. Nu är du ju också lov, och som sagt så ska jag kanske pierca tungan i morgon, får se hur det blir för det är röd dag så kanske inte kan ta mig till Skövde, men annars får det bli en annan dag. Men det ska iaf bli av så fort som möjligt. Är taggad som fan men börjar bli små nervös.. ;$ Aja, nu ska jag ut en sväng med syrran & Daniel, kommer tillbaka senare.

Pussss

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P