Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





börjar om allt.

Igår pratade jag med bebbe om allt över msn vilket inte ledde till något, så jag ringde honom efter tolv och då prata vi ut om allt och ska börja om alltihopa.. Så jag hoppas detta verkligen håller nu, vill inte ha det som det är nu för jag älskar verkligen dig. Du har aldrig haft någon tjej som älskar dig så mycket som jag sa du, varför är du då inte rädd om det du har? Vi har haft det så jäkla bra ihop och varför kasta bort allt redan nu? i har massor framför oss att göra, att se, det är inte över än älskling.. Så ta min hand och vandra med mig genom allt, för vi ska fixa detta! Jag älskar dig. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P