Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dejta sängen.

Nu är jag hemm efter en träning med Ida och vi solade också.
Fick inte lika mycket färg som jag brukar, dåliga rör kanske?
Nu sitter jag bara här och tar det lungt ska snart dejta sängen, och det blir underbart.
I morgon blir det ännu en dag på praktiken.
Segt, gjorde världens tabbe idag.
Så jag skäms ihjäl, fattar inte vad jag tänkte på. :(
Och fråga inte vad jag gjorde, sjukt pinsamt!

Peace.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sV; åh tack så mkt sötnos :D

2010-05-27 @ 10:55:45
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Tack så mycket, det gick as bra igår faktiskt :)



Puss

2010-05-27 @ 15:27:02
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P