Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





dra åt h*lvete alla falska människor.

Alla falska människor som ljuger som överdiver kan bara dra.
Jag vill inte ha något med dig att göra mer, vill aldrig mer prata med dig.
För du ljuger för andra för att själv få vänner.
Du spelar något du inte är, du är noll här på jorden.
Usch, trodde fan inte du skulle hålla på och göra som du gör.
Du ljuger om mig till en annan så han ska bli sur på mig, så jag ska få skit..
Tack!
Men just nu äcklar du mig och jag vill bara slå in skallen på dig.
Din fula äckliga människa.
Försvinn från mig.
Prata aldrig mer med mig.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Melissa

Äre typ. hon som du "bråkar" med...?

2010-05-31 @ 07:06:27
URL: http://melissacariina.blogg.se/
Postat av: Mamma Bea

Skit i såna människor bara. Onödigt att lägga sin energi på dom!

2010-05-31 @ 12:55:05
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P