Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





?!

Nu sitter jag här hemma och har väldigt tråkigt, va ledig från praktiken idag eftersom jag va tvungen att åka till skolan och prata med lärare och hämta lite grejer, så nu sitter jag här helt ensam och har tråkigt. Saknar min bebbe, ;'/ hoppas p åatt det blir bättre mellan oss, vill inte förlora dig. Allt har verkligen varit skit denna vecka, så kanske därför jag varit dålig på att uppdatera, sorry.. Ska förbättra mig.

Vad som händer idag vet jag inte, kanske plugga lite och sen fixa lite i rummet gör om lite grejer.. Sugen på att pyssla med något, så hoppas det blir najs sen.

Pusssss

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: josefin

sv: hihi jag håller tummarna för att ja blir :D

2010-05-10 @ 14:00:54
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

sv: ja precis, asså dem får ju tycka det dem vill. dom som läser min blogg måste inte älska allt som jag skriver om. Men jag behöver inte förstå deras åsikter om min blogg heller? förstår du vad jag menar :P

2010-05-10 @ 14:26:30
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P