Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





;'/ !



Jag vet inte vart jag ska börja, vet inte vad jag ska säga.
Jag har bara velat ditt bästa hela tiden, men du ville inte lyssna.
Orkar inte lägga ner energi då, för du har gjort ett beslut nu som jag verkligen inte gillar.
Första gången varna jag dig, för jag visste hur du skulle bli sårad.
Nu gjorde jag det också, men ändå skiter du i det.
Varför? :/
Jag vill inte se dig lida, jag vill se dig må bra..
Jag älskar dig och det vet du.
Du är min bästa kompis och jag vill ditt bästa.
Han kanske är en bra person för dig, men jag vill inte se dig bli krossad.
Flera gånger har vi tjaffsat, men att vi slutade prata helt som nu har aldrig hänt.
Varför?
Jo för nu ska jag säga vad jag känner, det betyder inte att det är så men så känner jag.
Nu har du hittat en ny, nu handlar allt om honom.
Nu vill du tillbringa all tid med honom, men vart har vi två tagit vägen?
Vi är helt och hållet borta..
Jag är dålig på höra av mig, och jag vet att du alltid gör det.
Men jag är sån, kan inte göra så mycket..
Fast jag orkar inte mer.
Förlåt..
Hoppas ni två har det bra, men jag vet inte vad jag ska göra då du blir sårad.
Jag vill finnas för dig, men jag vill inte sitta och snacka och du bara skiter i det..
Nu orkar jag inte skriva mer om detta, för jag vet att du inte lyssnar på vad jag tycker när det gäller dig och killar.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: haha det blir så ibland, men det gjorde ingenting för att jag har bara en lektion på fredagar ;)



Pusss

2010-05-28 @ 18:31:13
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: amanda

jag är lycklig ni dajana med srdjan. fattar du hur bra han behandlar mig?

jag saknar dig <3

2010-05-28 @ 23:44:35
Postat av: dajana

va bra, men jag gillar ändå inte att ni är tsm..

därför håller jag mig unden.

2010-05-29 @ 08:46:15
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P