Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





filmmys.

Hellu, nu har jag vaknat och käkat frukost, så tog en skål med glass; gräddglass med chockladbitar i. Kanske lite tidigt för det, men va sugen. :D Hahah, så nu sitter jag här helt själv hemma medans mamma, pappa & syrran är och handlar lite mat. Själv ska man sätta sig och plugga snart med ruffshåret som jag sedan måste borsta ner, står åt alla håll. Nasj (Y) !

Går dagen var tillbringad med kompisar, senare på kvällen satt jag och kusin och kolla på en riktigt bra film. The fast and the furious, Tokyo drift. En grymt bra bil, och det är en film jag tycker ni borde se ni som inte sätt det. Alla dom filmerna är bra, för dom är så jävla gryma på att köra, och bilarna är så jävla fräsha.. Tokyo är en stad jag gärna skulle vilja besöka, vilket jag ska !

Peace.


Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Melissa

NEJNEJ, vi är definitivt aaaaaaaasnyttiga :$$

2010-05-16 @ 11:07:22
URL: http://melissacariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P