Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





första dagen avklarad.

Nu är jag hemma efter en hård dag på Ica, det va ganska kul ändå med ett bra sällskap av Robban ! :D Tack ska du ha för underhållningen, hahaha. Askul hade vi fan, plus att jag skämde ut mi ett X-antal gånger, sen skar jag händerna av mig.. Och nui har jag ont i fötterna och ryggen som aset.. Men Sarahy och Pia kom förbi mot slutet och gav mig sällskap till bussen.. <3 Fick massa beröm av personalen, underbart och vädret är ju helt lovely... Nu sitter jag här helt proppmätt, funderar på att dra ut en sväng med vet ej fall jag orkar har så ont i fötterna. :[ 

peaceeee.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P