Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Fortsätt att fråga.

Fortsätt att ställa frågor på inlägget "Frågestund", ni kan fråga vad som helst så kommer jag svara så ärligt som möjligt!
Nu ska jag snart dra till bussen som tar mig till min praktikplats, back to the hell ! Fan orkar inte med praktiken asså, det är så segt ibland och  jobbigt. Väldigt långa dagar är det om jag får säga. Igår kväll va jag ute och cykla en bra bit, sen satte jag och läste körkortsteori, ska fan börja med körkorten nu. Sen är det inte alls långt kvar till sommaren, och då ska jag dra till mitt kära land BOSNIEN, I love it! Kommer bli världens bästa sommar bara festa och supa. Kommer bli en heldel bilder från bosnien då. Najs !
Nu ska jag kila, men vi ses sen när jag kommer hem från praktiken.

Peace and Love.
Hejdå ! <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P