Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Fotboll.

Nu är jag hemma och sitter med Emilie.
Kom hem för några minuter sen va och kolla när Hova spelade fotboll mot Töreboda.
Gick dit för att kolla när Arbresha spelade, men så fick hon inte spela.
Vet inte varför ;s
Men aja, det blev iaf 0-0 så det va lika.

Nu ska jag visa två te bilder jag lyckades ta igår, haha blev inte fler för kameran dampa.
Sen tog jag också en på mig innan jag åkte :]








Här är bilden innan jag drog. :]

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: sophialina

HAHA, (inte ens själv har nån bra blogg?) .. sa jag nånsin att din blogg var dålig? nej det sa jag aldrig.. och hur kan du påstå att min blogg är dålig när du knappt hunnit läsa den..



och hur vet du att jag ser ner på andra

you dont know me..

2010-05-31 @ 00:00:37
URL: http://sophialina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P