Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





god morgon på er.

God morgon på er, vakna för ens tund sen och gick ner för att käka frukost.. Nu sitter jag här i min säng med laptopen i knät och tänkte visa att jag lever. Idag har jag lite planer, först ska jag gå och duscha, sedan ska jag städa mitt äckligt stökiga rum och sen ska jag plugga lite och efter det mså ska jag kolla med kusin vitamin om hon är hemma så vi kan dra ut en sväng och kanske hitta på något, eller om hon kommer till mig. Så nu har vi lite att jobba på och därför ska jag då inte sitta här framför datan och slöa. :]



Sen tänkte jag bara visa en video som jag garvar sönder åt, hahahahahahah. Så jävla klockren!

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Melissa

Menar du mig ?:D

2010-05-15 @ 11:25:54
URL: http://melissacariina.blogg.se/
Postat av: Melissa

Menar du mig ?:D

2010-05-15 @ 11:26:05
URL: http://melissacariina.blogg.se/
Postat av: Melissa

Dajana jag älskar dig :)

Och jag tor jag vet vem "anonym" är, hon är så jävla ful :) HAHAH omg :D

2010-05-15 @ 16:19:39
URL: http://melissacariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P