Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





God morgon.

God morgon bloggen.
Nu har jag vaknat och gjort i ordning mig och väntar på att tiden ska gå genom ett blogg inlägg.
Snart ska jag kila till bussen, nu är det ju en ny dag och det är fortfarande praktiken som gäller, seg men jag måste.
Idag ska jag träna och sola, vet ej om Ida ska med men om hon är med eller inte så ska jag göra det vilket fall som.
Ska få lite färg, fast solariet på mammas jobb är inte så värst bra men solar ändå.
Det är ju faktiskt skönt också! :]
Vad som händer mer idag vet jag inte, blir så trött på detta väder.
Nu regnar det bara, det blir tusan aldrig sol.
Och regnar det till helgen blir jag sur, för då ska jag och Ida grilla sen ska vi på crusing.
Jag ska även träffa Damjan kanske, han kommer. :]
Har saknat dig gubben. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P