Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Hemma.

Nu har jag kommit hem från praktiken, och jag har även käkat mat som pappa lagade.
Va så jävla gott, så är mätt som fan nu, och funderar på att gå ut och röra på mig om det bara slutar regna.
Men annars gick det bra på praktiken, va ganske segt ändå, va väldigt trött så orkade kanppt göra något och har fortfarande träningsvärk.
Idag blir det att bara slappa och röra på sig lite, jag hatar att det regnar vill ju ha fint och soligt väder.

Peace and Love. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P