Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Längtar redan till helgen.

Nu har jag kommit hem efter en jobbig dag på jobbet/praktiken.
Är sjukt trött, och jag längtar så otroligt mycket till helgen, speciellt fredag.
För då får jag träffa baby.
Ska bli mysigt, saknar dig som fan.
Sen ska jag nog även till Amanda, det är laxdagarna, så det låter som om det är fest ! :D
Haha, men hoppas på en underbar dag med älsklingen först och sen bästavän.
Puss på en rolig helg.



Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Jaa som fan ska köpa dom nästa månad :D:D

2010-05-31 @ 18:50:03
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P