Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Måndag. ;|

Nu vad det en ny vecka, och min dag börjar med att åka till min praktik, segt! Men men, jag hoppas denna dag går fort, idag ska jag inte göra så mycket. Jobba bara, sedan blir det väl att gå ut och cykla, röra på mig. Har fortfarande sån fruktansvärt träningsvärt så det inte är sant, hur ska det går för mig att jobba nu då? Vi får kämpa så enkelt är det. I veckans ska jag kanske till Göteborg med Ida, så det blir najs. Vet inte vilken dag men snart hoppas jag.
Nu ska jag kila till bussen.

Peace and Love.



Jag saknar och älskar dig fortfarande, kommer alltid göra det. Men jag är stark utan dig, jag kan klara mig utan dig för jag har faktsikt gått vidare.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P