Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ny design snart.

Idag ska jag nog fixa en ny design, hoppas på att Emilie har tid idag så ska jag kolla med henne. För hon är duktig på sånt och hon ska hjälpa mig. Just nu ligger jag här i sängen, gör inte alls så mycket, kollar runt lite och håller på med photoshop. Så nu att jag har typ tusen blåmärken på mina ben, vet inte ad jag har gjort så jag har fått så många asså. ;o Vad händer idag då? Dt har jag inte planerat än, men jag hoppas på Emilie, annars blir det att bara städa rummet och sedan gå och cykla om det inte blåser så mycket som det gör nu. Tråkigt väder. Men hörs sen.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P