Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Ny duschad.

God morgon på er!
Nu har jag vaknat och precis duschat, så jag ska platta håret och sminka mig alldeles strax.
Sen ska jag åka till min praktik.
Sen efter jobbet så ska jag och ida träna lite, sen så ska vi sola så vi blir bruna.
Det är najs, och mycket skönt med solarium.
Så det kanske kommer komma bilder sen men jag är inte helt säker.
Hoppas vädret är bättre idag, & att det inte regnar och är tråkigt.
Så det håller vi också tummarna för.

Pfft, bara 16 dagar kvar till sommarlov ! :$


Här har vi en mycket gammal bild på mig och min barndomsvän Maja.
Den här bilden tog vi när vi va på en bosniskfest/mini konsert.
Kvällen var kanon, så himla kul hade vi faktiskt.
<3

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: sexexperten

Hej,



va kul att jag kan räkna in dig =) Självklart skulle jag aldrig skriva om något så sjukt som gubbar och djursex. Min blogg vänder sig till allmänheten, och unga kvinnor och tjejer i synnerhet.



Jag har en fråga om bloglovin. Jag blev medlem men jag är förmodligen bara oteknisk, men jag förstår verkligen inte funktionerna. När jag skriver in min bloggadress så får jag upp en meddelanderuta som säger "tyvärr kunde vi inte hitta din blogg". Gör jag något fel eller beror det på att min blogg registrerades så sent som igår och att det tar några dagar för systemet att finna nya bloggar...?



Hoppas att du kan hjälpa mig!



Kram

2010-05-25 @ 17:47:24
URL: http://letstalkaboutsexdarling.blogg.se/
Postat av: maja

aw sötis!

2010-05-25 @ 18:09:33
URL: http://majasstory.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Jaa dom är riktigt grymma och everything är en utav deras bästa låtar :)

Hahaha får väl ta och göra det då ;)



Puss

2010-05-25 @ 18:52:30
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P