Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





olstorp?

Ikväll kanske det blir olstorp med ida, men det vet jag inte än. Tills ikväll så ska jag tillbringa dagen med familjen och sen är det farbror och hans tjej som kommer till oss, så vi ska grilla och ha lite trevligt. Yummie grillad mat asså ;o Ska även hjälpa mamma att måla altanen snart, inte mycket kvar, men vi lär få måla ett lager till så det blir bättre och snyggare förstås. Sen måste jag även städa mitt rum annars får jag inte åka till olstorp.

Puss, <3

När jag va cirka två år kanske. ;$ Lite söt va jag faktiskt.




Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P