Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





poppisar = yummie !

Tja !;D I'm back, och nu har jag typ dampat på datorn i en timme, den har gjort ett helvete för mig. Jag och Sarahy skulle kolla på film och käka popcorn, men så tog två skålar slut innan filmen ens kom i gång, och datorn är helt fuckad för ljudet funkar inte och jag har startat om det tvåtusenmiljoner gånger, men funkar det? HEPP! Någon som har lust att köpa min ROSA laptop för en 8000 kr ? :D Om ni har tur kan den va lite billigare.. Ingen aning faktiskt.. Jaja, vad ska man göra nu? Jo vi sitter i köket och käkar/tuggar tuggummi och inte gör vi ett skit.



Här har ni min kära !
Love it !

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Liten grann, bara (: Typ, 5-8 kg, kanske!

2010-05-18 @ 21:33:52
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

okj, har lagt till mala ;)

2010-05-18 @ 22:11:34
URL: http://lema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P