Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





skola, :|

Kom hem för en timme sen ungefär, varit i skolan och haft prov. Fick IG i ett, det kändes inte bra. Så jag hoppas verkligen jag får godkänt på det andra. Annars vet jag inte vad jag ska göra asså, känner mig helt värdelös när jag inte klarar det jag behöver. Men men denna dagen har iaf varit seg, men jag sålde min gamla mobil och fick 400 kr för den så nu har jag lite pengar igen. Ganska skönt faktiskt. :] Nu ska jag ut lite och cykla kanske kolla om Sarahy är hemma så hon kan följa med. Nu är det ungefär 3 veckor kvar till sommarlov, fan vad skönt asså & vädret är helt underbar ute.. Men jag kommer tillbaka sen. Pusssssssssss. <3



PFFT!! FICK ETT MEDELANDE AV MIN LÄRARE PÅ MIN HOTMAIL, OCH DÄR STOD DET ATT JAG KLARA PHOTOSHOP, SÅ NU HAR JAG GODKÄNT I SLUTBETYG !!! YEEEEEEEEEEEEEEES!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P