Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





städdags.

Nu ska jag hjälpa mamma, ska städa köket så det blir riktigt fint. Hon ska bli nöjd sen ska jag visa en bild på hur duktig jag är och hur bra jag kan städa och visa att jag är bättre än vad alla tror. Många lär ju bli chockade men jag är faktsikt bra på att städa, brukar bli rent och fint när jag väl kommer igång. Sen ska jag ut och motionera !

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: tobbs

sv: Jag får väll ta mig en titt :)

2010-05-19 @ 23:13:59
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P