Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





till er anonyma...



Svar på tal:

Nej jag tror inte jag är någon stor bloggerska, men jag är en som gillar att blogga mycket och för att bli en stor bloggare så måste man det lilla du. Är det något du inte gillar så har du tyvärr inget här att göra. Och det är ju roligt att du besöker iaf, även du gör så jag kommer högre upp..

Och varför vara anonym? Står du inte för vem du är? Eller du kanske bara allmänt är rädd.. Jag skiter fullständigt i vad du/ni tycker om min blogg, jag gör det för att jag tycker det är kul och det är en del av mig.. Jag försöker locka folk på olika sätt för att bli en stor bloggare, men vissa verkar ju störa sig på det så jag får väl bara be er dra åt h*lvete! Tycker det är så dålig respekt..

Men jag tänker inte sluta för att några idioter som er måste klaga på något någon gillar och verkligen vill hålla på med..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

jag fattar inte varför alla klagar på att folk leker storbloggare, vad spelar det för roll? :P

2010-05-10 @ 13:48:46
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P