Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





trött.

Jaa, nyss vakna jag.
Jag sov en stund va sjukt trött.
Funderar på att kanske gå ut och cykla lite?
Eller orkar man det, det är ju frågan.
Har varit dålig på sista tiden på att röra mig, motionera så det är nog dags.
Och sen tror jag att jag har gått upp 1-2 kilo nu.
Som jag skulle gjort för ett bra tag sen, men så kom det nu.
Fast tänker inte oroa mig, för ag kommer gå ner och träna mycket mer.

Men men..
Längtar till fredag som sagt.
Peaace.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

Peace :D:D

2010-06-01 @ 21:50:10
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P